Staniszewski po odejściu z Havas Worldwide założył Heuristica Strategy Design
Marek Staniszewski (fot. archiwum Havas Worldwide)
Marek Staniszewski, do niedawna chief strategy officer Havas Worldwide Warsaw, założył think tank Heuristica Strategy Design, która zajmuje się m.in. strategią marki, branded coachingiem, warsztatami, szkoleniami
W zespole oprócz założyciela pracuje sześciu konsultantów: Artur Sikorski, Paweł Dudek, Igor Gałązkiewicz, Paulina Goch-Kenawy, Lucyna Pruska, Iwona Zakrzewska.
W lipcu br. Marek Staniszewski, chief strategy officer Havas Worldwide Warsaw, po niespełna dwóch latach odszedł z agencji. W październiku br. działalność zawiesiła także Significance, niezależna struktura działająca w ramach Havas Worldwide Warsaw, a specjalizująca się w doradztwie strategiczno-kreatywnym i brand consultingu, którą od czasu jej powstania zarządzał Staniszewski.
Zanim dołączył do Havas Worldwide Warszawa, był m.in. dyrektorem wykonawczym pionu marketingu Canal+ Cyfrowego, wiceprezesem agencji Young & Rubicam i CSO w Young & Rubicam Brands.
Marek Staniszewski odmówił komentarza.
(DR, 26.11.2015)