PGE ociepla wizerunek, odpowiadając na prośbę dziecka o "prąd jak z reklamy" (wideo)
Agencja K2 wspólnie z PGE przygotowała niestandardową akcję, która jest odpowiedzią na telefon kilkuletniego chłopca, nawiązujący do kampanii firmy.
Sześcioletni chłopiec zadzwonił na infolinię PGE z prośbą o "prąd jak z reklamy". W odpowiedzi firma wspólnie z agencją K2, która dla niej pracuje, przygotowała niestandardowy film. - Odsłuchaliśmy to nagranie wspólnie z klientem i stwierdziliśmy, że nie możemy tego tak zostawić - tłumaczy Marta Krajenta, PR & marketing director w K2. Chłopiec wraz z rodziną został zabrany m.in. do kopalni węgla brunatnego pod Bełchatowem. W tym czasie przedstawiciele firmy zrobili remont w pokoju dzieci, montując w nim świetliki. - Uwieczniliśmy to, aby pokazać, że PGE działa w ten sposób. Jest to element budowania wizerunku naszego klienta - wyjaśnia Marta Krajenta.
Film pojawił się na YouTube. PGE wspólnie z agencją planuje także wsparcie promocyjne w mediach społecznościowych. - Jesteśmy w kontakcie z blogerami, bo temat jest dla nich interesujący - dodaje Krajenta.
(DR, 23.11.2015)