Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald's Polska jesienią przeprowadzi przetarg na digital

.

McDonald's Polska w październiku chce ruszyć z kompleksowym przetargiem na obsługę digital - wynika z ustaleń "Presserwisu". Na razie trwają nieformalne spotkania przedstawicieli sieci McDonald's z wybranymi agencjami. Oficjalne zaproszenia do przetargu mają być wysłane dopiero w październiku br. 

Dominik Szulowski, PR manager w McDonald's Polska, nie chciał się wypowiadać na temat współpracy z agencjami reklamowymi, ale podkreśla, że DDB&tribal pozostaje dla McDonald's wiodącą agencją, choć od września część projektów będzie trafiać do innego podmiotu. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że chodzi o obsługę technologiczną, czym ma zająć się agencja należąca do Dentsu Aegis Network Poland (Hypermedia lub Isobar).
Dotychczas za całą obsługę McDonald's w Polsce (ATL, BTL, local store marketing, digital) odpowiadała DDB&tribal.

 

(AMS, 18.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.