McDonald's Polska jesienią przeprowadzi przetarg na digital
.
McDonald's Polska w październiku chce ruszyć z kompleksowym przetargiem na obsługę digital - wynika z ustaleń "Presserwisu". Na razie trwają nieformalne spotkania przedstawicieli sieci McDonald's z wybranymi agencjami. Oficjalne zaproszenia do przetargu mają być wysłane dopiero w październiku br.
Dominik Szulowski, PR manager w McDonald's Polska, nie chciał się wypowiadać na temat współpracy z agencjami reklamowymi, ale podkreśla, że DDB&tribal pozostaje dla McDonald's wiodącą agencją, choć od września część projektów będzie trafiać do innego podmiotu. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że chodzi o obsługę technologiczną, czym ma zająć się agencja należąca do Dentsu Aegis Network Poland (Hypermedia lub Isobar).
Dotychczas za całą obsługę McDonald's w Polsce (ATL, BTL, local store marketing, digital) odpowiadała DDB&tribal.
(AMS, 18.08.2015)