Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orange zmienia komunikację i rusza z dużą kampanią nowego pakietu rodzinnego

Orange będzie teraz korzystać z różnych wersji logotypu

Orange Polska startuje z kampanią reklamującą zmiany w działalności firmy. Dziś w telewizji i Internecie pojawią się filmy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej i młodych aktorów z serialu „Rodzinka.pl” zachwalające pakiet rodzinny. Nowe hasło marki „Liczy się to, co ważne dla Ciebie” zastąpi stare: "Dziś zmienia się z Orange".

Kampania Orange potrwa do połowy czerwca 2015 roku. - Będzie też druga odsłona kampanii z udziałem Tomasza Karolaka, naszego ambasadora - mówi Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska. Firma promuje pakiet zawierający usługę telefonii (stacjonarną i mobilną), pakiet 61 kanałów telewizyjnych oraz Internet - wszystko razem za 94 zł miesięcznie.
Kampanię reklamową zrealizowała i jej kreację przygotowała agencja Publicis. Media zakupił dom mediowy Initiative Media.
Od dziś w reklamach i innych materiałach komunikacyjnych logo sieci będzie występować w wielu wersjach - w każdym pozostaną ze standardowego kwadratowy kształt i pomarańczowe tło, ale zamiast nazwy marki będą pojawiać się słowa określające różne aspekty życia i potrzeby użytkowników oraz nazwy usług i produktów operatora. Np. Dom, Firma, Bliscy, Mobilność, Rozrywka, Kondycja, Pieniądze, Technologie.

(MAC, 17.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.