Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redd’s wraca do reklam wymyślonych przed laty w PZL (wideo)

Nowe opakowanie piwa (fot. materiały prasowe)

Kompania Piwowarska wprowadza nowe smaki piwa Redd's i w komunikacji wraca do reklam sprzed ponad dekady.

Gruszka i chili - to dwa nowe warianty piwa Redd's. Napojom zmieniono też  opakowania (butelki, puszki i etykiety). Zmianom towarzyszy kampania pod hasłem "Piwo inne niż inne", w której marka powraca do reklam autorstwa PZL emitowanych 15 lat temu.
W poniedziałek w telewizji rozpocznie się emisja pierwszego spotu pod hasłem "Piwo inne niż inne". Ponadto działania promocyjne prowadzone będą w Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i za pomocą działań PR.
Platformę kreatywną przygotowali Magda Goll, Cezary Filew i Iwo Zaniewski z agencji PZL, odpowiedzialni również za kampanię marki z 2000 roku.
Za działania BTL odpowiada IQ Marketing, kampanię PR "Wakacje pod gruszą" realizuje Tailor Made PR, a komunikację w social media agencja Lubię to.

(DR, 17.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.