Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Butelki whisky Johnnie Walker mogą wysyłać informacje do klientów

Inteligentna butelka Johnnie Walker Blue Label

Na trwających w Barcelonie targach Mobile World Congress (MWC) koncern alkoholowy Diageo zaprezentował butelki pozwalające na wysłanie spersonalizowanych treści marketingowych.

Na trwających w Barcelonie targach Mobile World Congress (MWC) koncern alkoholowy Diageo zaprezentował butelki pozwalające na wysłanie spersonalizowanych treści marketingowych.

Rozwiązanie wykorzystane zostało w butelkach marki Johnnie Walker Blue Label. Zamieszczony na opakowaniu czip łączy się ze smartfonem potencjalnego nabywcy za pośrednictwem bezprzewodowej technologii NFC. W ten sposób klient może otrzymać informację o pochodzeniu produktu, jego drodze do sklepu, a także o aktualnych promocjach i recepturach na drinki.
Technologię wykorzystywaną przez Diageo opracowała firma Thinfilm.

(LL, 04.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.