Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adam Kornacki z TVN Turbo promuje swój standard za pieniądze Avivy (wideo)

Adam Kornacki, prowadzący "Zakup kontrolowany" i "Moto-On" w TVN Turbo, bierze udział w kampanii ubezpieczeń Aviva.

W ramach działań marketingowych Avivy powstała oferta ubezpieczeniowa dla kierowców nazwana Standardem Kornackiego. W jej ramach klient dostaje dzień na torze w szkole bezpiecznej jazdy i ubezpieczenie assistance na Europę przy kupnie pakietu OC.

Kampania z udziałem Adama Kornackiego od wczoraj prowadzona jest w radiu i Internecie. Jej kreację przygotowała agencja Gong. Media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Kornacki promował już m.in. Polkomtel i aplikację mobilną mobiParking (SkyCash).

Na swojej stronie internetowej przedstawia się jako dziennikarz TVN Turbo i kierowca rajdowy.

 

(DR, 03.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.