Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 26, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

8,6 mln zł ma kosztować promocja mleka na rynkach polskim i litewskim

Polska Izba Mleka (PIM) szuka agencji do trzyletniej promocji produktów mleczarskich na rynkach polskim i litewskim. Na te działania planuje przeznaczyć 8,6 mln zł (netto).

Akcja ma być kontynuacją kampanii "Mam kota na punkcie mleka". Zadaniem wybranej agencji będzie m.in. przygotowanie programu informacyjno-promocyjnego i zaplanowanie działań reklamowych na rynkach polskim i litewskim. Termin składania ofert mija 9 lutego br.

(DR, 26.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.