Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 28, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: w trzecim kwartale branża finansowa na reklamy w mediach wydała 336 mln zł

W trzecim kwartale br. banki i instytucje finansowe wydały na reklamę w mediach 336 mln zł - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, który bierze pod uwagę kwoty cennikowe (netto, bez rabatów).

Od lipca do września br. 10 największych reklamodawców z branży finansowej przeznaczyło na reklamy łącznie ponad 178 mln zł. Pozycję lidera zajmuje ING Bank Śląski, który wydał ponad 25 mln zł (3 mln zł więcej niż w tym okresie ub.r.). Na drugim miejscu z 21,5 mln zł znalazł się Vivus (4,3 mln zł mniej). Trzecie miejsce zajął Euro Bank, który na reklamę przeznaczył 20 mln zł (8,5 mln zł więcej niż ub.r.). Poza pierwszą dziesiątką znalazły się Bank Zachodni WBK - 10 mln zł (mniej o 11,5 mln zł) i mBank - 11 mln zł (mniej o 10 mln zł).
Banki i instytucje finansowe najczęściej promują się w telewizji - w trzecim kwartale wydały w tym medium 290 mln zł, z czego ING Bank Śląski - 24,5 mln zł, Vivus - 20,5 mln zł, Euro Bank - prawie 20 mln zł, Bank Millennium - 18 mln zł.
Na działania promocyjne w radiu przeznaczono 24 mln zł. Najczęściej w rozgłośniach promowały się: Bank BGŻ (3,5 mln zł) i Provident (2,5 mln zł). 21 mln zł kosztowały reklamy w  prasie. Liderem był tu Bank Millennium (1,6 mln zł), a za nim ING Bank Śląski (1,3 mln zł). (DR)

(28.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.