Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sebastian Olszowy marketing managerem agencji Leo Burnett i G7

Sebastian Olszowy, który przez dwa ostatnie lata zarządzał agencją PZL, został marketing managerem agencji Leo Burnett i G7 (Leo Burnett Group). Olszowy będzie odpowiadał za pozyskanie nowych biznesów dla obu agencji, a także za ich komunikację zewnętrzną.

Sebastian Olszowy pracuje w reklamie od prawie dwóch dekad. Współtworzył m.in. Mindshare, zasiadając przez kilka lat w zarządzie tej firmy. Od 2010 roku związany był jako dyrektor zarządzający z niezależną agencją AdPistols. Bezpośrednio przed objęciem stanowiska dyrektora zarządzającego w PZL był client service directorem w Leo Burnett.
Jak już informowaliśmy, dyrektorem zarządzającym PZL został Michał Nadgrodkiewicz.

 

(AMS, 25.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.