Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Super Bowl bez reklam Volkswagena

Koncern Volkswagen pierwszy raz od pięciu lat nie wykupił czasu reklamowego przy meczu Super Bowl.

Volkswagen potwierdził, że jego spoty nie pojawią się przy przyszłorocznej edycji finału ligi NFL ze względu "na inne priorytety i inicjatywy". Niemiecka firma była reklamodawcą przy Super Bowl od 2010 roku. W 2011 roku dużą popularność zyskał spot zatytułowany "The Force", promujący nowy model Passata.
Czas reklamowy przy przyszłorocznym Super Bowl wykupiły już m.in. Anheuser-Busch InBev, Doritos (PepsiCo.), Loctite, McDonald's, Mercedes-Benz, Mophie, Pepsi (PepsiCo.), Skittles (Mars Inc.), Toyota, Wix.com.

(LL, 22.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.