Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie biuro McCann Worldgroup przygotowało kampanie dla KFC (wideo)

Polski oddział McCann Worldgroup przygotował dla KFC (AmRest) dwie telewizyjne kampanie: świąteczną i promującą nową kanapkę.

15-sekundowe spoty emitowane w Polsce, Czechach i na Węgrzech promują nową kanapkę. Kampania świąteczna w Polsce i na Węgrzech obejmuje 30- i 15-sekundowe spoty telewizyjne, a w Czechach - 20-sekundowe.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, za działania PR - agencja Edelman Polska.

(MAL, PR, 19.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.