Cztery spoty Samsunga z Piotrem Żyłą w roli głównej (wideo)
Samsung Electronics Polska rozpoczął w mediach internetowych kampanię marki Samsung. To pierwsze w Polsce przygotowane na tak dużą skalę działania content marketingowe tej firmy.
Kampania ma pokazać dodatkowe korzyści, jakie dzięki współpracy z partnerami - firmami Legimi, Endomondo i Deezer oferuje użytkownikom swoich urządzeń Samsung. Cztery krótkie filmy: "Biblioteka", "Dom", "Kawiarnia" i "Bieżnia" będą prezentowane na YouTube i Facebooku. Filmy łączy rola skoczka narciarskiego Piotra Żyły. Działania potrwają do połowy listopada br.
Kampania oprócz Samsunga promuje też usługi jego partnerów: Legimi (dostęp do e-booków), Deezer (serwis ze streamingiem muzyki), Endomondo (aplikacja dla aktywnych fizycznie).
Za koncepcję kampanii odpowiadają agencje Cheil Polska, Starcom oraz Havas PR Warsaw.
(BG, 20.10.2014)