Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cztery spoty Samsunga z Piotrem Żyłą w roli głównej (wideo)

Samsung Electronics Polska rozpoczął w mediach internetowych kampanię marki Samsung. To pierwsze w Polsce przygotowane na tak dużą skalę działania content marketingowe tej firmy.

Kampania ma pokazać dodatkowe korzyści, jakie dzięki współpracy z partnerami - firmami Legimi, Endomondo i Deezer oferuje użytkownikom swoich urządzeń  Samsung. Cztery krótkie filmy: "Biblioteka", "Dom", "Kawiarnia" i "Bieżnia" będą prezentowane na YouTube i Facebooku. Filmy łączy rola skoczka narciarskiego Piotra Żyły. Działania potrwają do połowy listopada br.
Kampania oprócz Samsunga promuje też usługi jego partnerów: Legimi (dostęp do  e-booków), Deezer (serwis ze streamingiem muzyki), Endomondo (aplikacja dla aktywnych fizycznie).
Za koncepcję kampanii odpowiadają agencje Cheil Polska, Starcom oraz Havas PR Warsaw.




(BG, 20.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.