Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jerzy Dudek zarabia na reklamowaniu opon

Goodyear Dunlop Tires Polska prowadzi pierwszą w historii marki w Polsce kampanię telewizyjną sieci Premio Opony-Autoserwis. Jej bohaterem jest Jerzy Dudek, były bramkarz reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Kampania ma pokazywać szeroką ofertę szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w 129 serwisach Premio na terenie całej Polski. Jerzy Dudek w spocie promuje też oponę zimową Goodyear UltraGrip 9.

Kampania obejmuje emisję spotów w kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu i z pakietów Atmedia. Jej wzmocnieniem są reklamy na nośnikach outdooru i w Internecie. Przedstawiciele Goodyear Dunlop Tires Polska nie podają nazwy agencji reklamowej i domu mediowego, które przygotowały kampanię.

(BG, 20.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.