Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis wygrywa przetargi Samsunga

Holding reklamowy Publicis jest największym zwycięzcą rozstrzygniętych właśnie przetargów na obsługę budżetów marketingowych koncernu elektronicznego Samsung – ujawnił serwis ”Adweek”.

Według serwisu należąca do Publicisu sieć reklamowa Leo Burnett zachowa rolę wiodącej globalnej agencji kreatywnej koreańskiego koncernu. W finale przetargu udział wzięła również sieć Grey (WPP).

Za koordynację planowania i zakupu mediów nadal odpowiadać będzie sieć Starcom (Publicis), która w finałowej fazie przetargu pokonała MEC (WPP) i BPN (IPG).

Agencja z portfolio holdingu Publicis odpowiadać będzie również za obsługę internetowego budżetu Samsunga – Rosetta obsłuży go wspólnie z R/GA (IPG).

Wartość globalnych wydatków reklamowych Samsunga szacowana jest na 2 mld dol. rocznie.

(LL, 02.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.