Publicis wygrywa przetargi Samsunga
Holding reklamowy Publicis jest największym zwycięzcą rozstrzygniętych właśnie przetargów na obsługę budżetów marketingowych koncernu elektronicznego Samsung – ujawnił serwis ”Adweek”.
Według serwisu należąca do Publicisu sieć reklamowa Leo Burnett zachowa rolę wiodącej globalnej agencji kreatywnej koreańskiego koncernu. W finale przetargu udział wzięła również sieć Grey (WPP).
Za koordynację planowania i zakupu mediów nadal odpowiadać będzie sieć Starcom (Publicis), która w finałowej fazie przetargu pokonała MEC (WPP) i BPN (IPG).
Agencja z portfolio holdingu Publicis odpowiadać będzie również za obsługę internetowego budżetu Samsunga – Rosetta obsłuży go wspólnie z R/GA (IPG).
Wartość globalnych wydatków reklamowych Samsunga szacowana jest na 2 mld dol. rocznie.
(LL, 02.10.2014)