Bukmacher STS promuje się jako partner reprezentacji (wideo)
Firma bukmacherska STS, która od sierpnia jest partnerem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, komunikuje o tym w kampanii. To jedyny sposób na jej promocję, bo polskie prawo zabrania reklam bukmacherom.
Kampania prowadzona jest w telewizji - emisję pierwszego spotu zaplanowano przed wczorajszym meczem reprezentacji Polski z Gibraltarem. Kolejne działania reklamowe prowadzone są w największych ogólnopolskich telewizjach i Internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja Lunar Six (telewizja) i Blueway (Internet). Media zakupił dom mediowy PHD Media Direction.
Pod koniec lipca STS podpisała dwuletnią umowę partnerską z PZPN. W ramach współpracy logotyp STS znajduje się m.in. na biletach, programach meczowych, ściankach do wywiadów.
Polską reprezentację piłkarską wspierają obecnie jako sponsorzy: Alior Bank, Nike, Biedronka i Cinkciarz.pl.
(DR, 08.09.2014)










