Daniel Rubinowski został dyrektorem marketingu Nivea Polska
Daniel Rubinowski
Daniel Rubinowski objął stanowisko dyrektora marketingu Nivea Polska. Jest odpowiedzialny za planowanie i realizację strategii marketingowej i wizerunek Nivei na rynku polskim.
Rubinowski będzie kontynuował wdrażanie w Polsce planu marketingowego na 2015 rok, który współtworzył, pracując w centrali Grupy Beiersdorf w Hamburgu. Stanowisko dyrektora marketingu było w Nivei nieobsadzone, funkcje te pełniła Katarzyny Gola, dyrektor generalna Nivea Polska.
Daniel Rubinowski jest związany z Grupą Beiersdorf od 2004 roku. W ostatnich latach był m.in. marketing managerem w rosyjskim oddziale Grupy Beiersdorf, gdzie odpowiadał za działania regionalne i lokalne w 12 krajach Azji i Europy Wschodniej. Potem był senior international brand managerem i współpracował przy tworzeniu globalnego planu rozwoju marki Nivea Men.
(AMS, 22.08.2014)