Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jesteśmy w grze!

Tak wygląda jedna z kart gry "Wygraj internety"

Za trafienie na fanpage miesięcznika "Press" przysługuje dodatkowy rzut kostką - tak jest w grze planszowej wymyślonej przez Grupę Adweb. Gra została przygotowana tylko w jednym egezemplarzu i można ją wylicytować na Allegro.

Grupa Adweb bierze udział w akcji wspierającej fundację Ewa Błaszczyk "A kogo?". Agencja włączyła "Press" do swojej gry planszowej o nazwie „Wygraj internety”. Rzucając kostką i losując karty można dowiedzieć się jak działa komunikacja - m.in. w mediach społecznościowych. Jedna z 37 kart (są dwie talie) jest o nas. Gracz, który ją wylosuje przeczyta na karcie komunikat:
Twoja rozmowa z dziennikarzem zostaje opisana na fanpage miesięcznika w dziale „Z życia redakcji” i zbiera mnóstwo lajków. W nagrodę otrzymujesz dodatkowy rzut kostką.
Gra „Wygraj internety” powstała tylko w jednym egzemplarzu. Został on wystawiony na licytacji w serwisie Allegro. Trzymamy kciuki, aby był jak najdroższy, bo dochód trafi na szczytny cel. Tu trwa licytacja.
Zobacz nasz splash #jedzjabłka

(12.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.