Prudential chce przywrócić wartość dotrzymywaniu obietnicy
Kadr z filmu promującego akcję "Daję słowo".
Firma ubezpieczeniowa Prudential promuje się przez akcję prowadzoną pod hasłem "Daję słowo". Nawiązuje w niej do złożonej publicznie obietnicy.
W ostatniej kampanii reklamowej Prudential informował o dotrzymanych obietnicach udzielonych polskim klientom przed II wojną światową i wypłacaniu świadczeń z przedwojennych polis. Teraz chce zaangażować Polaków do dotrzymywania obietnic.
Akcja "Daję słowo" opiera się na stronie internetowej Dajeslowo.pl, gdzie każdy może złożyć dowolną obietnicę jednej albo wielu osobom. Akcja prowadzona jest też na Facebooku na fan page "Czas na przyszłość".
Prudential zapowiada, że akcja zostanie wsparta przez znanych artystów, dziennikarzy i innych uczestników życia publicznego. Ich obietnice zostaną sfilmowane i ogłoszone na Facebooku.
(BG, 11.08.2014)