Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prudential chce przywrócić wartość dotrzymywaniu obietnicy

Kadr z filmu promującego akcję "Daję słowo".

Firma ubezpieczeniowa Prudential promuje się przez akcję prowadzoną pod hasłem "Daję słowo". Nawiązuje w niej do złożonej publicznie obietnicy.

W ostatniej kampanii reklamowej Prudential informował o dotrzymanych obietnicach udzielonych polskim klientom przed II wojną światową i wypłacaniu świadczeń z przedwojennych polis. Teraz chce zaangażować Polaków do dotrzymywania obietnic.
Akcja "Daję słowo" opiera się na stronie internetowej Dajeslowo.pl, gdzie każdy może złożyć dowolną obietnicę jednej albo wielu osobom. Akcja prowadzona jest też na Facebooku na fan page "Czas na przyszłość".

Prudential zapowiada, że akcja zostanie wsparta przez znanych artystów, dziennikarzy i innych uczestników życia publicznego. Ich obietnice zostaną sfilmowane i ogłoszone na Facebooku.

(BG, 11.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.