Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W połowie sierpnia ruszy polska odsłona globalnej kampanii Pumy

"Forever Faster" - pod takim hasłem w połowie sierpnia br. rozpocznie się polska odsłona globalnej kampanii wizerunkowej marki Puma.

W spocie widzimy ambasadorów marki: piłkarza Mario Balotellego i sprintera Usaina Bolta. Ale również piłkarzy: Sergio Agüero, Martę Vieirę da Silva, golfistów: Rickiego Fowlera i Lexiego Thompsona oraz kierowców Formuły 1, członków zespołu Scuderia Ferrari.
Działania promują piłkarskie korki Evo Speed, buty do biegania Faas 600, a także odzież z kategorii streetwear. Kampania prowadzona będzie m.in. w kinach, Internecie, prasie.
Kreację i strategię globalnej kampanii przygotowała JWT Global. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Polska. Za PR odpowiada agencja Sigma International.

(DR, 11.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.