Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Od początku maja Ruch bez prasy  |  Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Kto poprowadzi opolski festiwal w TVP?  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sześć rad na skuteczną strategię marketingową

Jerzy Owsiak opowiada jak powstała marka Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (fot. materiały prasowe Mind Progress)

Ponad 200 uczestników wzięło udział w zorganizowane we Wrocławiu (12-13 czerwca) konferencji "Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe". Oto kilka głównych myśli, jakie można było z niej wynieść.

Paweł Tkaczyk (Midea): "Dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Marketing jest wpływaniem na czyjeś decyzje, a decyzja jest opowieścią o konsekwencjach. Jeśli ktoś zabrałby nam pamięć po wymarzonych wakacjach i nie bylibyśmy w stanie o nich opowiadać, to taka wycieczka nie ma dla nas pozytywnej wartości."
Edward Mężyk (Hicron): "Żyjemy w erze, w której dane stały się walutą, która służy do wymiany pomiędzy firmami i stanowi jeden z najbardziej pożądanych przedmiotów światowego handlu."
Marcin Kalkhoff (Brand Doctor): "Nie ma lepszych strategów niż dzieci, a gdyby się uprzeć, to każdą markę można stworzyć bez narzędzi strategicznych, ale bez zadawania pytań już nie."
Jurek Owsiak (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy): "Jak mnie dzisiaj pytają o rady na dobrze funkcjonującą inicjatywę, to mówię: nie za dużo ludzi wokół, żeby uniknąć chaosu i najbardziej proste, konkretne rozliczenia. Do tego zachowanie takiego ducha, jak ci odpowiada. Lubisz pracować w niedzielę i ubierać się na żółto? To to rób. Jak będziesz działać z pasją, to wszystko będzie szło we właściwym kierunku."
Nestor J Portillo (Microsoft): "W obecnym świecie nie ma już tradycyjnego podziału na biuro i dom, dlatego wszystkie urządzenia muszą być mobilne. Obrazy najbardziej przerażające współczesnego człowieka to symbole informujące o braku prądu, zasięgu sieci komórkowej czy wyładowanej baterii w naszych urządzeniach mobilnych."
Krzysztof Ibisz (Polsatu): "Największym nieszczęściem w dzisiejszym świecie to być niezauważonym. Przez wyrazistą markę człowiek się wyróżnia. Tak samo jak duży brand działa marka osobista. Trzeba nadać jej cechy, dbać o nią, wypromować, przeciwdziałać kryzysom. Stałą i dlugofalową cechą powinna być uczciwość."

 

 

 

(17.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.