Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Desperados w kampanii zachęca do zabawy

Grupa Żywiec SA w kampanii marki Desperados zachęca do dobrej zabawy na wakacyjnych imprezach.

Kampanię rozpoczynają dwa spoty, które od poniedziałku emitowane są w największych ogólnopolskich telewizjach i kanałach tematycznych. Nawiązują one do nowej akcji marki Desperados, w ramach której do ponad 30 miast przyjedzie ciężarówka, na pokładzie której będzie specjalna strefa do organizacji imprez. Akcja trwać będzie całe lato.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Dufresne Corrigan Scarlett, za pomysł i realizację akcji samplingowej – agencja Polymus, działania BTL - agencja Cream. Działania PR koordynuje Roots PR, a digital – agencja Good. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaVest.

(DR, 07.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.