Wojciech Pijanowski bierze udział w rebrandingu Tablica.pl
Serwis ogłoszeń lokalnych Tablica.pl przechodzi rebranding. Od wczoraj funkcjonuje pod nazwą OLX, o czym informuje prowadzona kampania reklamowa.
Kampania wprowadzająca markę OLX nawiązuje do teleturnieju "Koło fortuny". Dlatego w spocie pojawia się Wojciech Pijanowski, który przed laty prowadził ten teleturniej. Pyta on rywalizujących ze sobą uczestników o najbardziej znany serwis ogłoszeń lokalnych, wskazując, że poprawne hasło składa się z trzech liter. Uczestnicy są zaskoczeni, gdyż według nich prawidłowa odpowiedź to właśnie "Tablica". Kampania informująca o rebrandingu serwisu ogłoszeniowego od wczoraj prowadzona jest w telewizji i Internecie (największe serwisy informacyjne). Za jej kreację odpowiada agencja VML Poland.
Zmiana nazwy jest decyzją grupy Naspers, właściciela serwisu Tablica.pl, który stawia na międzynarodową markę OLX. W zakresie funkcjonalności w serwisie zmian nie wprowadzono.
(DR, 15.04.2014)