Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Pijanowski bierze udział w rebrandingu Tablica.pl

Serwis ogłoszeń lokalnych Tablica.pl przechodzi rebranding. Od wczoraj funkcjonuje pod nazwą OLX, o czym informuje prowadzona kampania reklamowa.

Kampania wprowadzająca markę OLX nawiązuje do teleturnieju "Koło fortuny". Dlatego w spocie pojawia się Wojciech Pijanowski, który przed laty prowadził ten teleturniej. Pyta on rywalizujących ze sobą uczestników o najbardziej znany serwis ogłoszeń lokalnych, wskazując, że poprawne hasło składa się z trzech liter. Uczestnicy są zaskoczeni, gdyż według nich prawidłowa odpowiedź to właśnie "Tablica".  Kampania informująca o rebrandingu serwisu ogłoszeniowego od wczoraj prowadzona jest w telewizji i Internecie (największe serwisy informacyjne). Za jej kreację odpowiada agencja VML Poland.
Zmiana nazwy jest decyzją grupy Naspers, właściciela serwisu Tablica.pl, który stawia na międzynarodową markę OLX. W zakresie funkcjonalności w serwisie zmian nie wprowadzono.

(DR, 15.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.