Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 05, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polkomtel, Invest-Bank i Polsat startują ze wspólnym przetargiem reklamowym

Polkomtel, Invest-Bank i Polsat Cyfrowy - spółki należące do Zygmunta Solorza-Żaka pracują nad uwspólnieniem sprzedaży oraz części usług.

Do opracowania oferty łączenia sprzedaży oraz części usług, a także przygotowania ich strategii i komunikacji marketingowej, wybierana jest właśnie agencje reklamowa - wynika z ustaleń "Presserwisu". Do kilku agencji trafiło wstępne zaproszenie.
Polkomtel i Cyfrowy Polsat już obecnie sprzedają swoje usługi, a współkontrolowany przez Solorza-Żaka (poprzez Karswell Ltd. i Delas Holdings Ltd.) Invest-Bank sprzedaje swoje produkty finansowe w punktach obsługi Cyfrowego Polsatu. Dla Plusa pracują agencje 303 (grupa Y&R) i Change Integrated, dla Polsatu - agencja Grey, obsługą reklamową Invest-Banku zajmuje się agencja Schulz Brand Friendly.
Kontrolowany przez Solorza Spartan Capital Holding w listopadzie 2011 roku przejął kontrolę nad Polkomtelem.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.