Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 23, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF po wakacjach podniesie ceny reklam - średnio o 3,8 proc.

Grupa RMF, która latem nieznacznie obniżyła ceny reklam w swoich rozgłośniach, ogłosiła wczoraj, że jesienią je podniesie.

W porównaniu z cennikiem wiosennym, jesienią br. ceny spotów w RMF FM wzrosną średnio o 3,8 proc., w RMF Maxxx o 4,3 proc., a w RMF Classic o 2,5 proc. W jesiennym cenniku RMF FM najdroższy 30-sekundowy spot (bloki w środy, czwartki i piątki w godz. 8-10) będzie kosztować 24,9 tys. zł.
”W czwartym kwartale klienci wykorzystujący radio w komunikacji reklamowej tradycyjnie odznaczają się najwyższą aktywnością. Na wakacje obniżyliśmy cennik, natomiast na okres jesienny zakładamy niewielkie podniesienie cen naszych produktów” – informuje w komunikacie prasowym Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
Nowy cennik będzie obowiązywał od 1 września br. do 4 stycznia 2015 roku.

(KOZ, 23.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.