Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 29, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były kontrowersje, ale Kompania Piwowarska znalazła agencje do obsługi PR

Q&A Communications, Tailor Made i Publicon zwyciężyły w przetargu Kompanii Piwowarskiej na obsługę PR. "Nie tylko duże związkowe agencje mogą dostarczyć odpowiedni poziom oferty" - brzmi uzasadnienie firmy.

- Wybraliśmy trzy agencje, tak jak od początku informowaliśmy - wyjaśniła Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej. Dodała: - Zaproponowane przez zwycięzców działania pozytywnie nas zaskoczyły, gdyż pokazują, że nie tylko duże związkowe agencje mogą dostarczyć odpowiedni poziom oferty.
Wybrane agencje będą pracować początkowo dla sześciu marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej, a docelowo dla wszystkich marek aktywnych piarowsko. - Teraz nie ogłaszamy jeszcze finalnego podziału, bo trwa dalsza część konkursu, w którym dopasowujemy agencje do marek - wyjaśniła Zarychta-Kuzalska.
Wybranie agencji kończy przetarg, który był mocno komentowany w branży. Kompania Piwowarska ogłosiła go 17 listopada ub.r. Do pierwszego etapu przetargu zaproszono 12 agencji, zarówno członków Związku Firm Public Relations, jak i agencje niezrzeszone. Z przetargu wycofały się agencje należące do ZFPR, argumentując swoją decyzję tym, że musiałyby mocno zaangażować się do pracy nad briefem i ujawnić swój know-how, a nie miały żadnej gwarancji ze strony klienta co do dalszej współpracy. Ostatecznie pomiędzy ZFPR i Kompanią Piwowarską doszło do porozumienia - we wtorek strony ogłosiły, że będą pracować wspólnie nad nowymi standardami przetargowymi.

(AMS, 29.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.