Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Lipiec 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partner of Promotion zajmie się obsługą Volvo Auto Polska

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR firmy Volvo Auto Polska.

W ramach współpracy agencja odpowiada za realizację działań public relations w zakresie komunikacji produktowej, korporacyjnej oraz za koordynację programów sponsoringowych. Partner of Promotion zajmie się również organizacją wydarzeń specjalnych związanych z wprowadzeniem do sprzedaży nowego modelu Volvo XC90 (od sierpnia 2014 roku).

(AMS, 25.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.