Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 02, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sprzedano ok. 100 tys. egz. miesięcznika „Nostalgia”

Magazyn "Nostalgia" zadebiutował pod koniec stycznia br.

Wydawnictwo Bauer informuje, że sprzedało ok. 100 tysięcy egz. pierwszego numeru miesięcznika „Nostalgia”, który jest poświęcony wspomnieniom z czasów PRL.

Miesięcznik „Nostalgia” zadebiutował 27 stycznia br. w nakładzie 250 tys. egz., cenie 1,99 zł i objętości 48 stron. Wydawca prognozuje, że sprzedaż drugiego numeru wyniesie 120 tys. egz.
Pismo powstało po tym, jak pod koniec grudnia ub.r. Edipresse Polska wprowadziło na rynek tytuł o podobnej tematyce - „To Były Piękne Czasy” (wydanie specjalne miesięcznika „Na Czasie” było dostępne w sprzedaży do końca marca br.). Magazyn ten również miał 48 stron, ale był droższy - 2,59 zł. Edipresse nie podaje nakładu ani wyników sprzedaży swojego tytułu.

(IKO, 02.04.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.