Dwutygodnik „Naj” wyprzedził „Panią Domu” w listopadzie
W listopadzie ub.r. wszystkie dwutygodniki poradnikowe odnotowały dwucyfrowe spadki sprzedaży względem tego miesiąca w 2014 roku. Dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer) wyprzedził „Panią Domu” (Edipresse Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż "Przyjaciółki" (Edipresse Polska) wyniosła 229 347 egz. (spadek o 18,42 proc.). Na drugim miejscu uplasowała się „Tina” (Wydawnictwo Bauer) - 180 105 egz. (spadek o 25,72 proc.), a na trzecim „Naj” - 103 376 egz. (spadek o 13,92 proc.). Niżej w zestawieniu była „Pani Domu” - 99 482 egz. (spadek o 26,96 proc.).
(IKO, 03.02.2016)