Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 20, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największy wydawca prasowy w Kanadzie ma słabe wyniki i musi oszczędzać

Postmedia Networks, największy kanadyjski wydawca prasowy, zaprezentował słabe wyniki finansowe za ub.r. i zapowiedział wdrożenie radykalnego planu oszczędnościowego.

W 2015 roku przychody firmy były o 13,1 proc. niższe niż rok wcześniej i wyniosły 101,5 mln dol. Jeszcze gorzej wyglądają wyniki dotyczące wpływów reklamowych w prasie wydawanej przez kanadyjską grupę - spadły rok do roku o 17,6 proc.
Kierownictwo Postmedia Networks ogłosiło program restrukturyzacyjny, który zakłada ograniczenie kosztów działalności o 50 mln dol. w okresie najbliższych dwóch lat. Planowana jest m.in. redukcja zatrudnienia.
Postmedia Networks jest m.in. wydawcą dzienników “The National Post”, “The Calgary Herald”, “The Montreal Gazette”, “The Ottawa Sun” i “Toronto Sun”.

(LL, 20.01.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.