Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Men's Health" liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn

Pojawienie się polskiej edycji magazynu "Esquire" nie załamało sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w pierwszym półroczu 2015 roku. Ich łączna sprzedaż w tym okresie była o 10,93 proc. niższa od średniej za pierwsze półrocze ub.r. W segmencie najlepiej radzi sobie "Men's Health" (Motor Presse Polska).

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż "Men's Health" w okresie od stycznia do czerwca br. wyniosła 52 087 egz. (spadek o 11,03 proc.). Na drugim miejscu jest "Playboy" (Marquard Media Polska) - 35 925 egz. (spadek o 12,42 proc., a na trzecim należący do tego samego wydawcy "CKM" - 25 839 egz. (spadek o 14,4 proc.). Niewiele niższą średnią sprzedaż miało "Logo" (Agora SA) - 24 919 egz. (spadek o 4,36 proc.).
Na sprzedaż miesięczników w pierwszym półroczu br. miał wpływ debiut magazynu "Esquire". Jego polską edycję wprowadził na rynek pod koniec lutego Marquard Media Polska. Marcowo-kwietniowy numer sprzedał się w 11 801 egz. przy nakładzie 70 tys. egz. Sprzedaż drugiego numeru to 12 249 egz. (nakład 60 tys. egz.).
Z danych Polskich Badań Czytelnictwa (za styczeń-czerwiec 2015) wynika, że najwyższy udział mężczyzn wśród osób czytających wymienione miesięczniki ma "CKM" - 92,6 proc. Potem są: "Playboy" - 92,5 proc., "Men's Health" - 88,1 proc., "Logo" - 84,9 proc. Media dla mężczyzn analizujemy we wrześniowym "Press".
(IKO)

(11.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.