Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 03, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Okładki "Cosmopolitan" zbyt seksowne dla niektórych sklepów w USA

Dwie amerykańskie sieci handlowe zdecydowały, że okładki magazynu ”Cosmopolitan”  zostaną na półkach częściowo zasłonięte.

Sieci Rite Aid i Food Lion ogłosiły w piątek w odrębnych komunikatach, że zobowiązały wydawnictwo Hearst, którego nakładem ukazuje się ”Cosmopolitan”, do dostarczenia rozwiązań pozwalających na zasłonięcie okładek tego magazynu. Obie sieci wskazują, że okładki kobiecego pisma epatują seksem, co jest nieodpowiednie dla osób nieletnich.
Rite Aid jest właścicielem 4,6 tys. drogerii, a Food Lion prowadzi około 1 tys. sklepów spożywczych.

(LL, 03.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.