"Świat Kobiety" i "Poradnik Domowy" zwiększyły sprzedaż w lutym
"Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) i "Poradnik Domowy" (Edipresse Polska) zwiększyły sprzedaż w lutym 2015 roku w stosunku do tego miesiąca ub.r. Pozostałym miesięcznikom poradnikowym spadła sprzedaż.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy wynika, że najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem poradnikowym była "Kobieta i Życie" - 394 340 egz. (spadek o 6,59 proc.). Drugi w zestawieniu "Świat Kobiety" zwiększył sprzedaż o 11,44 proc., do 359 920 egz. Wzrost sprzedaży odnotował także "Poradnik Domowy" (Edipresse Polska) - o 10,39 proc., do 307 908 egz. Pozostałym tytułom z tego segmentu spadła sprzedaż: "Dobrym Radom" (Burda Media Polska) - o 18,29 proc., do 301 828 egz., "Claudii" (Burda International Polska) - o 21,64 proc., do 181 663 egz. a "Olivii" (Wydawnictwo Bauer) - o 18,94 proc., do 122 932 egz.
(IKO, 13.05.2015)