Sprzedaż dzienników regionalnych w marcu o 10 procent w dół
Łączna średnia sprzedaż 24 dzienników regionalnych zgłoszonych do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wyniosła w marcu br. 412 994 egz. W porównaniu z marcem ub.r. to o 9,96 proc. mniej.
W marcu 2015 roku najwyższą średnią sprzedaż osiągnęła "Gazeta Pomorska" - 41 465 egz. (spadek o 8,49 proc.). Na drugim miejscu jest "Polska Dziennik Zachodni" - 39 024 egz. (11,61 proc.), a na trzecim "Polska Głos Wielkopolski" - 30 579 egz. (spadek o 6,96 proc.).
Największy spadek spośród tytułów regionalnych odnotowała "Gazeta Lubuska" (Polska Press Grupa) - o 15,81 proc., do 20 194 egz.
Wszystkie wymienione dzienniki należą do Polska Press Grupa.
(IKO, 08.05.2015)