Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy magazyn Edipresse i program TVN Style z tą samą nazwą

Ewa Chodakowska prezentuje magazyn "Be Active"

Edipresse Polska wyda w czerwcu miesięcznik "Be Active. Dietetyka & Fitness". Jego naczelna Ewa Chodakowska prowadzi program emitowany w TVN Style - "Be Active". Edipresse i TVN zapewniają, że to przypadek.

Redaktor naczelną "Be Active. Dietetyka & Fitness" została Ewa Chodakowska, trenerka fitness. "Be Active" to również tytuł programu telewizyjnego Chodakowskiej emitowanego w TVN Style na licencji Kuchnia+. Wkrótce zadebiutuje także kanał TVN Meteo Active.
TVN i Edipresse zaprzeczają, że współpracują ze sobą. - Nie mamy nic wspólnego z nowym miesięcznikiem Edipresse - zapewnia Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN ds. kanałów tematycznych.
Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska: - Nie współpracujemy z TVN Style ani z TVN Meteo Active. Rejestrując w połowie ub.r. nazwę magazynu, nie wiedzieliśmy nawet o istnieniu kanału TVN Meteo Active.
Również firma Bebio, należąca do Ewy Chodakowskiej, promuje się hasłem: "Be active". - Nazwa Be active jest uzupełnieniem wachlarza kanałów komunikacji Ewy Chodakowskiej, którymi porozumiewa się ona z fanami - mówi Ewa Redel-Bydłowska. Jej zdaniem działalność Ewy Chodakowskiej w innych mediach może pozytywnie wpłynąć na odbiór nowego magazynu.
Miesięcznik "Be Active. Dietetyka & Fitness" kierowany jest do kobiet w wieku 18-35 lat, które prowadzą aktywny tryb życia. Pismo będzie się zajmować zdrowym odżywianiem, fitnessem i tematami lifestylowymi.
Magazyn ma być podzielony na działy: Warm up!, Be happy, Fat loss, Do it yourself, No problem, Ask the eksperts, Get ready, Active travel i na zagadnienia tematyczne - Fitness, Dietetyka, Psychologia, relacje & seks, Zdrowie, Moda, Uroda, Eksperci, Podróże.
Magazyn zostanie wydany w nakładzie co najmniej 100 tys. egz., będzie miał 132 strony i kosztował 7,99 zł. Zastępcą redaktor naczelnej została Ewa Janczak-Cwil, była redaktor w "Shape". Za layout odpowiada Maria Mastelarz, dyrektor artystyczna magazynu.
Debiut pisma zostanie wsparty kampanią w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN i kanały tematyczne), Internecie i w tytułach własnych wydawcy. Wartość kampanii netto wynosi 4,5 mln zł. Za kreację odpowiada dział promocji wydawnictwa Edipresse Polska, a za zakup mediów - dom mediowy Mediacom.

(IKO, 15.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.