Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 10, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Wośko jest redaktorem naczelnym nowego tygodnika Fratrii

Maciej Wośko (fot. materiały prasowe)

Maciej Wośko, dyrektor wydawniczy Fratrii i były naczelny ”Polski Dziennika Bałtyckiego”, został redaktorem naczelnym tygodnika Fratrii, który ma zadebiutować po 20 kwietnia br. Zastępcą naczelnego jest Wojciech Biedroń, były szef Wydarzeń "Faktu".

- Maciej Wośko ma doświadczenie w prowadzeniu dużego dziennika regionalnego. Poza tym zna funkcjonowanie naszego wydawnictwa. Wspólnie zakładaliśmy tygodnik "W Sieci", "Frondę" oraz rozwijaliśmy inne tytuły - uzasadnia wybór naczelnego Tomasz Przybek, prezes zarządu Fratrii. I dodaje: - Wprowadzamy nowy model, w którym redaktor naczelny dużo wie o wydawnictwie. Ma to ułatwić prowadzenie synergii całego wydawnictwa.
Zastępcą redaktora naczelnego będzie Wojciech Biedroń, były szef działu Wydarzeń "Faktu". W zespole znaleźli się też inni byli dziennikarze "Faktu": Agata Rowińska i Ewa Kamionowska. Do nowego tygodnika będzie także pisała Paulina Socha-Jakubowska, która pod koniec marca br. odeszła z tygodnika "Wprost".
Nad nowym magazynem Fratrii pracują m.in.: Karol Skorupski, Marcin Ośmiałowski, Łukasz Sobol, którzy wzmocnili biuro reklamy wydawcy, a także Artur Grabowski, który został dyrektorem dystrybucji, produkcji i logistyki tygodnika.
Za layout magazynu odpowiada Maciej Burzykowski, który został dyrektorem artystycznym powstającego pisma.
Magazyn będzie wydany w dwóch grzbietach. Pierwszy, w formie gazetowej, zostanie wydrukowany w drukarni Polska Press. Wewnętrzna, mniejsza część pisma będzie drukowana w RR Donnelley.
Pierwszy numer pisma zostanie wydany w nakładzie 500 tys. egz. Kolejne mają się ukazać w nakładzie 400 tys. egz. - Chcemy mieć sprzedaż na poziomie 120 tysięcy egzemplarzy - mówi Tomasz Przybek.
Wydawca wciąż nie ujawnia tytułu, ceny ani dokładnej daty debiutu nowego tygodnika.
Start magazynu zostanie wsparty kampanią promocyjną w telewizji, radiu, na nośnikach zewnętrznych oraz w mediach własnych wydawcy. Za jej przygotowanie odpowiada Agencja Reklamowa Apella SA.

(IKO, 10.04.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.