Sprzedaż miesięczników dla mężczyzn spadła w 2014 roku o 9,78 proc.
Wszystkim miesięcznikom lifestylowym dla mężczyzn spadła średnia sprzedaż w 2014 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. Tym samym segment ten zmalał o 9,78 proc.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy łączna średnia sprzedaż miesięczników dla mężczyzn wyniosła w 2014 roku 155 782 egz. Najlepiej sprzedawał się magazyn "Men's Health" (Motor Presse Polska) - 56 497 egz. (spadek o 3,56 proc.). Drugi był "Playboy" - 40 786 egz. (spadek o 8,16 proc.), a trzeci "CKM" (oba tytuły wydaje Marquard Media Polska) - 31 304 egz. (spadek o 18,84 proc.). Magazyn "Logo" osiągnął średnią 27 195 egz. (spadek o 12,55 proc.).
W samym grudniu 2014 roku najlepiej sprzedał się "Playboy" - 57 997 egz. Inne tytuły zakończyły rok wynikami: "Men's Health" - 49 843 egz., "CKM" - 45 014 egz., "Logo" - 21 724 egz.
Segment miesięczników luksusowych dla kobiet zmalał w 2014 roku o 6,4 proc.
(IKO, 12.03.2015)