Dział: PRASA

Dodano: Marzec 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: Pierwszy numer "Esquire" na reklamach zarobił 2,7 mln zł

Polska edycja "Esquire" ukazała się 27 lutego br.

Marquard Media Polska uzyskał ze sprzedaży reklam w pierwszym wydaniu dwumiesięcznika ”Esquire” 2,7 mln zł – wynika z danych cennikowych firmy Kantar Media.

Najwięcej na reklamę w tym numerze cennikowo przeznaczyli: firma odzieżowa H&M – 265 tys. zł, dystrybutor marek luksusowych Optimum Distribution – 226,1 tys. zł i firma kosmetyczna Coty Polska – 131,1 tys.
Dwumiesięcznik "Esquire", wydawany na licencji Hearst Corporation, zadebiutował w Polsce 27 lutego br. w nakładzie 60 tys. egz. Ma 164 strony i kosztuje 11,90 zł. Zbigniew Napierała, prezes Edipresse Polska, zwrócił uwagę, że reklamy razem z tekstami autopromocyjnymi zajmują prawie 100 stron, a na inne zdjęcia i artykuły zostaje zaledwie 60 stron. ”Obawiam się, że taka proporcja jest nie do przyjęcia dla polskiego czytelnika” – wskazał Napierała.
Według cennika, reklama na prawej stronie pisma kosztuje 57 tys. zł, a najdroższa jest tzw. czwarta okładka - 95 tys. zł.

(KOZ, 11.03.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.