Dział: PRASA

Dodano: Luty 06, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rynek dzienników regionalnych zmalał o prawie 11 proc.

O 54 922 egz. - czyli o 10,67 proc. - zmalał rynek dzienników regionalnych w 2014 roku względem poprzedniego. Wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadek sprzedaży. Najbardziej spadła sprzedaż dziennika "Polska Metropolia Warszawska".

Łączna średnia dzienna sprzedaż 24 dzienników regionalnych wyniosła w ub.r. 459 750 egz. W 2013 roku było to 514 672 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem sprzedaży prasy regionalnej jest "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse), którego średnia sprzedaż w ub.r. wyniosła 45 192 egz. (spadek o 11,72 proc.). Minimalnie niższą średnią - o 419 egz. miała "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) - 44 773 egz. (spadek o 8,08 proc). Trzeci tytuł w zestawieniu dzienników regionalnych to "Polska Głos Wielkopolski" (Polskapresse) - 32 551 egz. (spadek o 9,27 proc.).
Największy spadek odnotowała "Polska Metropolia Warszawska" (Polskapresse) - o 14,63 proc., do 3987 egz.
W samym grudniu ub.r. w czołówce średniej sprzedaży znalazły się: "Gazeta Pomorska" - 43 453 egz. (spadek o 9,27 proc.), "Polska Dziennik Zachodni" - 41 475 egz. (spadek o 15,81 proc.), "Polska Głos Wielkopolski" - 32 374 egz. (spadek o 10,83 proc). Najbardziej spadła sprzedaż "Kuriera Szczecińskiego" - o 18,87 proc., do 11 353 egz.

(IKO, 06.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.