Dział: PRASA

Dodano: Listopad 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Sun" zyskuje subskrybentów w Internecie, ale w druku szuka dna

Wydawnictwo News UK (część News Corp.) poinformowało, że serwis internetowy jego flagowego tytułu, dziennika ”The Sun”, ma już 225 tys. płacących subskrybentów.

Przez rok płatna platforma Sun+ prawie podwoiła liczbę użytkowników – w grudniu ub.r. brytyjska grupa wydawnicza informowała, że serwis popularnego tabloidu ma 117 tys. subskrybentów. Nie ma jednak nic za darmo. Grupa News UK zainwestowała miliony w Sun+. Przykładem jest zakup za 30 mln funtów praw do pokazywania w Internecie fragmentów najważniejszych wydarzeń sportowych, m.in. spotkań piłkarskiej Premier League.
W październiku br. drukowana wersja ”The Sun” sprzedawała się średnio w 1,97 mln egz. Po raz pierwszy od 1971 roku była to średnia niższa od 2 mln egz.

(LL, 25.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.