Dział: PRASA

Dodano: Listopad 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kurier TV" to jedyny tygodnik telewizyjny, któremu wzrosła sprzedaż

W tym roku spośród tygodników telewizyjnych sprzedaż poprawił tylko "Kurier TV" (Wydawnictwo Bauer) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za trzy kwartały 2014.

Liderem w segmencie tygodników telewizyjnych po trzech kwartałach br. jest "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer), który sprzedawał się średnio w 859 136 egz., co oznacza spadek o 5,6 proc. w porównaniu ze sprzedażą z tego okresu ub.r. Drugie miejsce zajmuje "To & Owo" (także Bauer) - 362 621 egz. (spadek o 1,6 proc.), a trzeci jest "Kurier TV", który jako jedyny w segmencie poprawił sprzedaż - o 6,2 proc., do 176 613 egz. 
Najbardziej spadła sprzedaż tygodnika "Teleprogramy" (Teleprogram) - o 15,2 proc., do 29 156 egz.

Generated chart

Sprzedaż tygodników telewizyjnych (dane ZKDP)
  styczeń – wrzesień 2014 styczeń - wrzesień 2013
Tytuł średnia sprzedaż ogółem średnie rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy średnia sprzedaż ogółem średnie rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy
Tele Tydzień 859 136 -5,58% 861 130 -5,59% 1 171 126 -3,11% 909 926 912 118 1 208 737
To & Owo 362 621 -1,63% 362 621 -1,63% 547 490 1,02% 368617 368617 541964
Kurier TV 176 613 6,18% 176 613 6,18% 264 175 4,39% 166 328 166 328 253 072
Program TV 103 598 -8,67% 126 761 -9,68% 208 979 -6,70% 113 427 140 351 223 988
Teleprogramy 29 156 -15,23% 29 156 -15,23% 64 019 -5,61% 34 396 34 396 67 823

Wiosną br. dwa pisma Bauera zmieniły cykl wydawniczy z tygodników na dwutygodniki: "Telemax" (od 31 marca) i "Super TV" (od 7 kwietnia).

(MAL, 24.11.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.