"Kurier TV" to jedyny tygodnik telewizyjny, któremu wzrosła sprzedaż
W tym roku spośród tygodników telewizyjnych sprzedaż poprawił tylko "Kurier TV" (Wydawnictwo Bauer) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za trzy kwartały 2014.
Liderem w segmencie tygodników telewizyjnych po trzech kwartałach br. jest "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer), który sprzedawał się średnio w 859 136 egz., co oznacza spadek o 5,6 proc. w porównaniu ze sprzedażą z tego okresu ub.r. Drugie miejsce zajmuje "To & Owo" (także Bauer) - 362 621 egz. (spadek o 1,6 proc.), a trzeci jest "Kurier TV", który jako jedyny w segmencie poprawił sprzedaż - o 6,2 proc., do 176 613 egz.
Najbardziej spadła sprzedaż tygodnika "Teleprogramy" (Teleprogram) - o 15,2 proc., do 29 156 egz.
Sprzedaż tygodników telewizyjnych (dane ZKDP) | |||||||||
styczeń – wrzesień 2014 | styczeń - wrzesień 2013 | ||||||||
Tytuł | średnia sprzedaż ogółem | średnie rozpowszechnianie płatne razem | średni nakład jednorazowy | średnia sprzedaż ogółem | średnie rozpowszechnianie płatne razem | średni nakład jednorazowy | |||
Tele Tydzień | 859 136 | -5,58% | 861 130 | -5,59% | 1 171 126 | -3,11% | 909 926 | 912 118 | 1 208 737 |
To & Owo | 362 621 | -1,63% | 362 621 | -1,63% | 547 490 | 1,02% | 368617 | 368617 | 541964 |
Kurier TV | 176 613 | 6,18% | 176 613 | 6,18% | 264 175 | 4,39% | 166 328 | 166 328 | 253 072 |
Program TV | 103 598 | -8,67% | 126 761 | -9,68% | 208 979 | -6,70% | 113 427 | 140 351 | 223 988 |
Teleprogramy | 29 156 | -15,23% | 29 156 | -15,23% | 64 019 | -5,61% | 34 396 | 34 396 | 67 823 |
Wiosną br. dwa pisma Bauera zmieniły cykl wydawniczy z tygodników na dwutygodniki: "Telemax" (od 31 marca) i "Super TV" (od 7 kwietnia).
(MAL, 24.11.2014)