Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Japończycy wycenili magazyn "Monocle" na ponad 100 mln dol.

Jedna z największych grup medialnych w Japonii przejęła mniejszościowy pakiet udziałów magazynu ”Monocle”.

Japońska grupa Nikkei nabyła 20 proc. udziałów w wydawnictwie. Wartość transakcji wycenia pismo na 115 mln dol. Pozostałe 80 proc. udziałów zachował założyciel i redaktor naczelny ”Monocle” Tyler Brûlé.
Założony w 2007 roku "Monocle" wydawany jest w języku angielskim. Jego grupą docelową są bogaci odbiorcy, znudzeni codziennymi doniesieniami mediów. Dlatego zamiast rywalizować na newsy, publikuje ekskluzywne historie. Pismo ukazuje się 10 razy w roku. Jego średni nakład to ponad 75 tys. egz.

(LL, 02.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.