Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marquard zwolnił korektorów i asystentów redaktorów naczelnych

W wydawnictwie Marquard Media Polska zrezygnowano ze stanowisk korektorów i asystentów redaktorów naczelnych. Wydawnictwo chce powiększyć dział reklamy.

W wydawnictwie Marquard zwolniono kilkanaście osób. Jak dowiedział się "Presserwis", zwolnienia przeprowadzane od czerwca br. objęły asystentów redaktorów naczelnych i korektorów. - Zrezygnowaliśmy w wydawnictwie z funkcji asystenckich i korektorskich z powodów ekonomicznych – potwierdza Alicja Skrzypczak, prezes Marquard Media Polska. Obowiązki zwolnionych osób wykonują teraz inni pracownicy redakcji. Skrzypczak zapewnia, że więcej zmian w redakcjach już nie będzie.
W sierpniu, gdy dyrektor reklamy Julita Ziółkowska przejęła obowiązki dyrektora marketingu (wcześniej działem marketingu kierowała Alicja Skrzypczak), do połączonego działu reklamy i marketingu zatrudniono dwóch handlowców. - Będziemy rozwijać dział reklamy i marketingu – zapowiada Skrzypczak.
Na początku sierpnia br. po likwidacji stanowiska dyrektora wydawniczego pionu magazynów męskich z wydawnictwem rozstał się pracujący na tym stanowisku Piotr Gontowski. Na początku lipca zwolniono dyrektora artystycznego „CKM” Roberta Radziejewskiego. Od tego czasu Tomasz Wójcik, dyrektor artystyczny „Playboya”, nadzoruje grafików i fotoedytorów „CKM”.

 

(MAL, 22.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.