Bonnier Business będzie stosować szerszą grupę komercyjną
Wydawnictwo Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", w kontaktach handlowych z reklamodawcami i domami mediowymi będzie się posługiwać rozszerzoną grupą komercyjną (osoby w wieku 16-59 lat).
Wydawnictwo Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", w kontaktach handlowych z reklamodawcami i domami mediowymi będzie się posługiwać rozszerzoną grupą komercyjną (osoby w wieku 16-59 lat).
To kolejny wydawca, który zastosował się do rekomendacji Izby Wydawców Prasy, by dotychczasową grupę komercyjną rozszerzyć z 16-49 do 16-59 lat. Zaczęły jej już używać m.in. Wydawnictwo Bauer, Burda Media, spółka Polityka, a wcześniej wprowadziło ją Biuro Reklamy Telewizji Polskiej SA. Rozwiązania nie wprowadziły m.in. Edipresse Polska i Media Impact Polska (spółka zajmująca się sprzedażą reklam w mediach Ringier Axel Springer i Grupy Onet.pl), o czym pisaliśmy 12 sierpnia br.
(BG, 20.08.2014)