Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bonnier Business będzie stosować szerszą grupę komercyjną

Wydawnictwo Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", w kontaktach handlowych z reklamodawcami i domami mediowymi będzie się posługiwać rozszerzoną grupą komercyjną (osoby w wieku 16-59 lat).

Wydawnictwo Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", w kontaktach handlowych z reklamodawcami i domami mediowymi będzie się posługiwać rozszerzoną grupą komercyjną (osoby w wieku 16-59 lat).

To kolejny wydawca, który zastosował się do rekomendacji Izby Wydawców Prasy, by dotychczasową grupę komercyjną rozszerzyć z 16-49 do 16-59 lat. Zaczęły jej już używać m.in. Wydawnictwo Bauer, Burda Media, spółka Polityka, a wcześniej wprowadziło ją Biuro Reklamy Telewizji Polskiej SA. Rozwiązania nie wprowadziły m.in. Edipresse Polska i Media Impact Polska (spółka zajmująca się sprzedażą reklam w mediach Ringier Axel Springer i Grupy Onet.pl), o czym pisaliśmy 12 sierpnia br.

(BG, 20.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.