Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Infor Biznes jest niezadowolony z monitoringu Kantar Media

Infor Biznes (wydawca "Dziennika Gazety Prawnej") ogłosił, że nie będzie już korzystał z monitoringu wydatków reklamowych Kantar Media. Powodem są istotne rozbieżności między tym, co podaje w swoich zestawieniach instytut, a rzeczywistymi wpływami wydawnictwa.

Infor Biznes nie będzie zamawiać w Kantar Media kolejnych raportów z monitoringu  wydatków reklamowych, bo na swoim przykładzie dostrzegł istotne rozbieżności pomiędzy tym, co liczy instytut a rzeczywistą wartością sprzedaży. Kantar Media od lat prowadzi monitoring tylko w oparciu o dane cennikowe (bez uwzględniania rabatów). Według jego ostatnich wyliczeń w pierwszym kwartale br. "Dziennik Gazeta Prawna" zanotował spadek wpływów reklamowych w porównaniu z tym okresem ub.r. Tymczasem Infor Biznes zapewnia, że według danych z księgowości spółki wpływy dziennika pozostały na ubiegłorocznym poziomie. Wydawca podkreśla, że Kantar Media nie bierze pod uwagę niestandardowych form reklamowych budujących przychody jego biura reklamy, jak i konkurencyjnych wydawnictw.

(AMS, 24.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.