W "The New York Times" rosną wpływy ze sprzedaży dziennika i z reklam
25.04.2014, 07:15
W pierwszym kwartale br. wydawca dziennika "The New York Times" zanotował pierwszy od ponad trzech lat wzrost przychodów z reklamy.
Wpływy reklamowe nowojorskiego wydawnictwa z pierwszych trzech miesięcy br. zamknęły się kwotą 158,7 mln dol. i były o 3,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. Przychody z ogłoszeń w druku wzrosły o 3,7 proc., a w Internecie - o 2,2 proc. Zwiększyły się również wpływy z prenumeraty i sprzedaży dziennika - o 2,1 proc.
Z uwagi na wysokie koszty operacyjne zysk wydawnictwa zmniejszył się jednak z 3,6 mln w pierwszym kwartale ub.r. do 1,74 mln w br.
“NYT” ujawnił, że ma już niemal 800 tys. prenumeratorów wersji elektronicznej tytułu.
(LL, 25.04.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter