Polskapresse i Media Regionalne sprzedają wspólne pakiety reklamowe
Od wczoraj biura reklamy reklamy Polskapresse i Mediów Regionalnych sprzedają ofertę w pakietach obejmujących powierzchnię w gazetach i serwisach obu grup wydawniczych.
Pakiety zasięgowe sprzedawane są pod marką Wider. Łączą one ofertę wszystkich tytułów i serwisów Polskapresse i Mediów Regionalnych. Dodatkowo w ramach partnerstwa są w nich oferowane również produkty Grupy Edytor (m.in. "Gazeta Olsztyńska").
Pakiet WiderPrasa obejmuje 19 tytułów prasy płatnej i cztery tytuły bezpłatne. Ta oferta jest podzielona na: Wider Miejski, Wider Regionalny, Wider sieciowy, Wider prasa bezpłatna. Te dwa pierwsze mają gwarantować dotarcie ogólnopolskie.
Z kolei WiderNet to 88 serwisów internetowych. W jego ramach oferowane są cztery pakiety: WiderCities, WiderRegions, WiderRegionsplus i WiderBignet. Różnią się grupą docelową i zasięgiem.
"Zasięgowe rozwiązania reklamowe Wider to efektywne narzędzie do zarządzania kampaniami przy wykorzystaniu maksymalnej skuteczności naszych mediów" – informuje Wiktor Pilarczyk, prezes oddziału Biuro Reklamy Polskapresse oraz krajowy dyrektor sprzedaży reklam Mediów Regionalnych.
Stworzenie wspólnych pakietów reklamowych to efekt przejęcia w ub.r. Mediów Regionalnych przez Grupę Wydawniczą Polskapresse.
(GK, 23.04.2014)