Karol Skorupski został dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network
Karol Skorupski (fot. materiały prasowe Grupy Allegro)
Karol Skorupski jest od dziś dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network. Zastąpił Jacka Makowskiego. Obaj kiedyś pracowali w Ringier Axel Springer Polska.
Karol Skorupski w Grupie Allegro pracuje od lutego 2012 roku. Dotychczas był dyrektorem sprzedaży odpowiedzialnym za działy: agencyjny, bezpośredni i performance. Wcześniej pracował w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor reklamy dziennika „Fakt”, a później dyrektor biura reklamy prasy codziennej oraz dyrektor sprzedaży korporacyjnej.
Przed przejściem do Springera - w latach 1993–2004 - związany był z Grupą Polskapresse i Domem Prasy Regionalnej Mediatak. (PR)
(16.04.2014)