Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karol Skorupski został dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network

Karol Skorupski (fot. materiały prasowe Grupy Allegro)

Karol Skorupski jest od dziś dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network. Zastąpił Jacka Makowskiego. Obaj kiedyś pracowali w Ringier Axel Springer Polska.

Karol Skorupski w Grupie Allegro pracuje od lutego 2012 roku. Dotychczas był dyrektorem sprzedaży odpowiedzialnym za działy: agencyjny, bezpośredni i performance. Wcześniej pracował w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor reklamy dziennika „Fakt”, a później dyrektor biura reklamy prasy codziennej oraz dyrektor sprzedaży korporacyjnej.
Przed przejściem do Springera - w latach 1993–2004 - związany był  z Grupą Polskapresse i Domem Prasy Regionalnej Mediatak. (PR)

(16.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.