Wydawca "Wprost" z nowym tygodnikiem, ale tylko w wersji elektronicznej
Okładka pierwszego numeru e-tygodnika "Wprost Biznes"
Wczoraj ukazał się pierwszy numer tygodnika "Wprost Biznes" (AWR Wprost). Ukazywać się ma tylko w wersji elektronicznej.
Teksty pisać będą dziennikarze działu Biznes tygodnika "Wprost", współpracować mają też eksperci z dziedziny biznesu. Redaktorem naczelnym jest Sylwester Latkowski, redaktorem prowadzącym – Grzegorz Sadowski.
Pismo kosztuje 4 zł, będzie się ukazywać w każdą niedzielę. Można kupić je na stronie tygodnika, w App Store, Google Play. Koszt miesięcznej prenumeraty to 14 zł. Pierwsze wydanie liczy 26 stron, docelowo ma mieć kilkadziesiąt. Można pobrać je bezpłatnie z kodem promocyjnym, który podany został na profilach tygodnika w mediach społecznościowych. Przy zakupie elektronicznej wersji "Wprost" czytelnik otrzyma "Wprost Biznes" gratis, podobnie przy zakupie wersji papierowej - dzięki kodowi zawartemu we "Wprost" będzie mógł za darmo pobrać pismo.
Wersje elektroniczne (na komputer, tablet, smartfon) przygotował zespół rozwoju oprogramowania "Wprost".
(MAL, 31.03.2014)