Dział: PRASA

Dodano: Marzec 31, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Wprost" z nowym tygodnikiem, ale tylko w wersji elektronicznej

Okładka pierwszego numeru e-tygodnika "Wprost Biznes"

Wczoraj ukazał się pierwszy numer tygodnika "Wprost Biznes" (AWR Wprost). Ukazywać się ma tylko w wersji elektronicznej.

Teksty pisać będą dziennikarze działu Biznes tygodnika "Wprost", współpracować mają też eksperci z dziedziny biznesu. Redaktorem naczelnym jest Sylwester Latkowski, redaktorem prowadzącym – Grzegorz Sadowski.
Pismo kosztuje 4 zł, będzie się ukazywać w każdą niedzielę. Można kupić je na stronie tygodnika, w App Store, Google Play. Koszt miesięcznej prenumeraty to 14 zł. Pierwsze wydanie liczy 26 stron, docelowo ma mieć kilkadziesiąt. Można pobrać je bezpłatnie z kodem promocyjnym, który podany został na profilach tygodnika w mediach społecznościowych. Przy zakupie elektronicznej wersji "Wprost" czytelnik otrzyma "Wprost Biznes" gratis, podobnie przy zakupie wersji papierowej - dzięki kodowi zawartemu we "Wprost" będzie mógł za darmo pobrać pismo.
Wersje elektroniczne (na komputer, tablet, smartfon) przygotował zespół rozwoju oprogramowania "Wprost".

(MAL, 31.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.