Dział: PRASA

Dodano: Marzec 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda International Polska zreorganizowała strukturę wydawniczą

W Burda International Polska wyznaczono dyrektorów wydawniczych i promocji, odpowiadających za poszczególne segmenty czasopism.

Zmiana struktury wydawniczej jest skutkiem przejęcia G+J Polska przez Burda International Polska w sierpniu ub.r. W nowej strukturze dyrektorom wydawniczym i promocji podlegają redaktorzy naczelni oraz dział marketingu.
Michał Helman (wcześniej dyrektor wydawniczy Burdy) odpowiada za segment luxury & lifestyle (“Elle”, “Elle Deco”, “Instyle”, “Glamour”, “Gala”) i za komunikację wydawnictwa. Urszula Wilk (przedtem dyrektor wydawnicza pism kobiecych G+J Polska) pod swoją opieką ma teraz segment women advisory, w tym: design, garden, cuisine ("Claudia", "Dobre Rady", "Burda", "Samo Zdrowie", "Moje Gotowanie", "Sól i Pieprz", "Kulinarne Hity", "Prześlij Przepis", "Sielskie Życie", "Mój Piekny Ogród", "Przepis na Ogród"). Edyta Pudłowska (wcześniej dyrektor wydawnicza i promocji G+J Polska) odpowiada teraz za segment popular science & special interest ("National Geographic", "National Geographic Traveler", "Focus", "Focus Historia", "Focus Extra", "Focus Coaching", "Chip", "CRN"). Iga Rembiszewska (poprzednio dyrektor ds. promocji i sprzedaży książek G+J Polska) zajmuje się działem książek i rozwojem biznesu książkowego w Rosji Czechach, Kazachstanie i na Ukrainie.
Dyrektorzy składają raporty prezesom Magdalenie Malickiej (odpowiada za segmenty luxury & lifestyle, people, popular science, książki) i Justynie Namięcie (grupa tytułów women advisory, design & garden oraz cuisine).

 

(PR, MAL, 17.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.